.

.

سایت خبری طلوع گناباد

در این مراسم معنوی چند نفر از مسئولان پس از زیارت جناب امامزاده و باز کردن قفل درب آن وارد ضریح شده و به غبارروبی ضریح بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع) اقدام کردند.   

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در این مراسم معنوی چند نفر از مسئولان پس از زیارت جناب امامزاده و باز کردن قفل درب آن وارد ضریح شده و به غبارروبی ضریح بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد عابد(ع) برادر بزرگوار امام رضا(ع) اقدام کردند.

این گزارش می‌افزاید: در این آیین تمامی وسایل داخل بقعه مانند قرآن، گلدان، پارچه‌های حریر، گلاب، عطر و رحل قرآن به یمن تبرک به حاظران مجلس ارائه و پس از غبارروبی دوباره به ضریح برگردانده شد.

این گزارش حاکی است: در این مراسم حجت‌الاسلام حمید مقیمیان و ابراهیم غنی‌زاده مداحان اهل‌بیت(ع) با مرثیه‌سرایی و مداحی خود به‌ویژه در مدح و منقبت این امامزاده بزرگوار، حاضران را در فضایی معنوی آکنده از معنویت به فیض رساندند.

گفتنی است: در این مراسم که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، تعداد زیادی از مسئولان و روحانیان، نمایندگانی از بانک‌ ملی مرکزی شعبه کاخک، نیروی انتظامی، بسیجیان سلحشور، رئیس اداره و کارکنان اوقاف و امور خیریه، باقر جعفری نماینده اداره‌کل اوقاف و امور خیریه(معاونت فرهنگی اجتماعی) و دیگر اقشار مختلف مردم در فضایی معنوی حضور داشتند.

در پایان مراسم، با شمارش نذورات، مبلغ جمع‌آوری شده به حساب صندوق راسخون بقعه متبرکه نزد بانک ملی گناباد واریز شد تا زیر نظر اداره اوقاف و هیئت امنای امامزاده در سرفصل‌های مدیریتی، فرهنگی و عمرانی هزینه شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com